جابجایی ایمیل سرور

به اطلاع مشتریان و همکاران عزیز می رساند،

به منظور ایجاد سرویس های پایدار مکاتبات ایمیلی حتی در زمان بروز مسائل فنی احتمالی سایت، در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ جابجایی برنامه ریزی شده ایمیل سرور به سرور مستقل از سایت انجام خواهد شد. لذا تا انجام پیکربندی جدید و جابجایی سرویس ها، ایجاد اختلال در دریافت و ارسال ایمیل محتمل می باشد. دز تلاشیم این فرآیند را به صورت شبانه انجام دهیم. با این حال، خواهشمند است در تاریخ سه شنبه ۲۵ خرداد و چهارشنبه ۲۶ خرداد برای برقراری ارتباطات ضروری از روش های دیگر شامل واتس اپ، تماس تلفنی، و فرم تماس با ما در ارتباط باشید. در این زمینه اطلاع رسانی پیامکی لازم به مشتریانی که سفارش فعال دارند انجام شده است.

واتس اپ: ۰۹۱۹۷۵۴۴۴۲۴

تلفن های تماس: ۶۶۵۷۲۲۳۸ تا ۴۰

حذف انگیزه نامه ویزای آلمان

مطابق با خبرهای واصله، با برونسپاری فرآیند پردازش مدارک ویزای دانشجویی آلمان به Visametric، اثری از Motivation Letter یا انگیزه نامه ویزای دانشجویی آلمان در مدارک درخواستی ویزای دانشجویی دیده نمی شود. در حالیکه گمانه زنی درباره تثبیت شرایط و مدارک مورد نیاز در هاله ای از ابهام است، به نظر می رسد متقاضیان جدید اخذ ویزای دانشجویی آلمان درباره محتوای Declaration of the Study Project یا بیانیه پروژه تحصیلی که باید به صورت دستنویس در محل Visametric تکمیل و امضاء شود دچار سردرگمی هستند، و به نوعی متقاضیان آغازین ورود به این مؤسسه تا پایدار شدن شرایط پردازش ویزا توسط مؤسسه یاد شده دوران چالش برانگیزی را پشت سر بگذارند. امیدواریم هرچه سریعتر محتوای فرم یاد شده مشخص شود تا دانشجویان محترم بتوانند با آمادگی قبلی در محل ویزامتریک حضور پیدا کرده و فرآیند صدور ویزای دانشجویی آنها تسهیل گردد.

ساعات فعالیت مرکز در ماه رمضان

ساعات کاری رمضان ۱۳۹۹: ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰

به اطلاع کلیه مشتریان و همکاران گرامی می رساند، ساعات کاری این مرکز در ماه رمضان ۱۳۹۹ از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۵:۰۰ در روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ در روزهای پنجشنبه می باشد. در طول مدت ماه رمضان ۱۳۹۹، مشتریان و همکاران گرامی می توانند از طریق وب سایت، ایمیل، تلگرام، و واتس اپ با ما در ارتباط باشند.

شیوه اراه خدمات در این ماه مطابق سابق به صورت آنلاین، حضوری و غیرحضوری می باشد، که مشتریانی که تمایل به مراجعه حضوری دارند، ضروری است پیش از مراجعه نسبت به هماهنگی با مسئول مربوطه اقدام نمایند.

برای اطلاع از راه های ارتباطی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه رمضان ۱۳۹۹

خدمات ترجمه | خدمات نگارش انگیزه نامه | خدمات نگارش CV | خدمات ویرایش مقاله ISI

تعمیر و نگهداری خطوط تلفن

اطلاعیه تعمیر و نگهداری

به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می رساند، تلفن های این مرکز در تاریخ سه شنبه، ۲۳ بهمن ۹۷ در حال تعمیر و نگهداری می باشند، و از این رو، صرفاً مشتریان گرامی می توانند از طریق فرم تماس وب سایت و نیز ایمیل برای درخواست ها و پیگیری های خود با ما در ارتباط باشند.

بدیهی است در مدت تعمیرات خطوط، پاسخگوی تماس های تلفنی مشتریان گرامی نخواهیم بود.

در تلاش هستیم در اسرع وقت نسبت به تعمیرات یاد شده اقدام نموده و مجدداً خدمتگزار مشتریان گرامی باشیم.

در مدت یاد شده می توانید از طریق وب سایت ما نسبت به بررسی خدمات ما شامل خدمات ترجمه، نگارش انگیزه نامه، نگارش SoP، نگارش CV و رزومه

با سپاس از توجه شما
روز شنبه 03 آذر 97 تعطیل است

تعطیلی روز شنبه ۰۳ آذر ۹۷

تعطیلی روز شنبه ۰۳ آذر ۹۷

به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می رساند، این مرکز در تاریخ شنبه، ۰۳ آذر ۹۷ تعطیل می باشد، و از این رو، مشتریان گرامی می توانند از طریق فرم تماس وب سایت و نیز ایمیل برای درخواست ها و پیگیری های خود با ما در ارتباط باشند.

با سپاس از توجه شما

مرکز ترجمه و نگارش محتوای ترنس ۲۴

به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می رساند، این مرکز در تاریخ شنبه، ۰۳ آذر ۹۷ تعطیل می باشد، و از این رو، مشتریان گرامی می توانند از طریق فرم تماس وب سایت و نیز ایمیل برای درخواست ها و پیگیری های خود با ما در ارتباط باشند.به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می رساند، این مرکز در تاریخ شنبه، ۰۳ آذر ۹۷ تعطیل می باشد، و از این رو، مشتریان گرامی می توانند از طریق فرم تماس وب سایت و نیز ایمیل برای درخواست ها و پیگیری های خود با ما در ارتباط باشند.به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می رساند، این مرکز در تاریخ شنبه، ۰۳ آذر ۹۷ تعطیل می باشد، و از این رو، مشتریان گرامی می توانند از طریق فرم تماس وب سایت و نیز ایمیل برای درخواست ها و پیگیری های خود با ما در ارتباط باشند.به اطلاع کلیه مشتریان گرامی می رساند، این مرکز در تاریخ شنبه، ۰۳ آذر ۹۷ تعطیل می باشد، و از این رو، مشتریان گرامی می توانند از طریق فرم تماس وب سایت و نیز ایمیل برای درخواست ها و پیگیری های خود با ما در ارتباط باشند.

نکته مهم: مزیت قالب فوق این است که هر بار آنرا باز کنید، فایل بی نام و نشان جدیدی برای شما باز کرده و آن فایل را بدون هرگونه تغییر در قالب اصلی ذخیره می کنید. بدین ترتیب نیاز نیست هر بار فایل قالب را پاک کرده و مجدداً در آن بنویسید. لذا فایل قالب […]