خوش امدید

تبریک ما را پذیرا باشید!!
بی شک با ورودتان به این صفحه تایمر معکوس برای اتمام تحصیلتان آغاز گردیده است.
پایان نامه را نهایی کرده اید و به دنبال ویرایش پایان نامه و چیدمان مطابق شیوه نامه دانشگاه هستید. می توانید با توجه به نیازتان از خدمات ما استفاده کنید
برایتان یک دفاع سرشار از موفقیت را آرزو داریم

هزینه ویرایش پایان نامه ارشد – هزینه ویرایش رساله دکتری – هزینه چیدمان پایان نامه – ویرایش پایان نامه کارشناسی ارشد –

بازخوانی و ویرایش پایان نامه – چیدمان پایان نامه

ویرایش پایان نامه - چیدمان پایان نامه

ویرایش پایان نامه – چیدمان پایان نامه

نگارش یک دستورالعمل مشخص و واحد برای هر دانشگاه به‌منظور بهبود کیفیت و یکسان‌سازی تهیه و تدوین پایان‌نامه‌ها در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای امکان استفاده بهتر و بهینه توسط سایر دانشجویان جهت ادامه راه علمی دانشجویان قبل از خود است. لذا سایر دانشجویان نیز در تهیه و نگارش پایان‌نامه خود ملزم به رعایت و اجرای این دستورالعمل واحد می‌باشند.

مرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24 علاوه بر فعالیت تخصصی در زمینه ترجمه مقاله و ترجمه فیلم ، خدمات ویرایش پایان نامه و همچینین چیدمان پایان نامه مطابق با شیوه نامه دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده است

همان‌طور که اطلاع دارید دستورالعمل چیدمان پایان‌نامه برای هر دانشگاه متفاوت است و شما می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه محل تحصیل خود، دستورالعمل مربوطه را دانلود کنید.

علاوه بر چیدمان پایان‌نامه بر اساس شیوه نامه دانشگاه، ازآنجاکه پایان‌نامه تدوین شده توسط شما، حکم سند علمی دوران تحصیل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شما را دارد، لذا نبود اطمینان از غلط املایی و نگارشی و همچنین چیدمان صحیح جهت دفاع و کسب نمره قبولی علاوه بر محتوای علمی پربار، بسیار مهم خواهد بود که برای رفع این مهم، مرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24 خدمات ویرایش پایان نامه و چیدمان آن را در دستور کار خود قرار داده است.

دانشجویان گرامی می‌توانند پس از ملاحظه بخشی از نمونه کارهای ویرایش پایان نامه و چیدمان پایان نامه مرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24 اقدام به ثبت سفارش و درخواست چیدمان و ویرایش پایان‌نامه علمی خود نمایند.

چیدمان و صفحه آرایی پایان نامه (ویرایش ظاهری و تنظیم پایان نامه)

هر دانشگاهی برای خود یک شیوه نامه اختصاصی طراحی و تدوین کرده است. اگر به مرحله توین پایان نامه رسیده باشید، بی شک بعد از اتمام آن، باید این شیوه ناه را از سایت دانشگاه دانلود کنید و مطابق دستورالعمل تنظیم شده، نسبت به فرمت بندی پایان نامه اقدام کنید.
از انجائیکه این کار بسیار نیار به دقت و توجه بالا و همچینین صرف زمان زیاد دارد، شما می توانید از خدمات چیدمان پایان نامه مرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24 استفاده کنید. بی شک روزهای پایانی و نزدیک به تاریخ دفاع برای شما دانشجوی عزیر بسیار پر مخاطره و استرس زا هست، برای همین ما در کنار شما هستیم تا بتوانید با سفارش خدمات ویرایش پایان نامه و چیدمان آن ، خود را برای جلسه دفاع اماده کنید. علاوه برا آن می توانید از خدمات تهیه اسلاید پاورپوینت مرکز برای جلسه دفاع خود استفاده کنید

ویراستاری فنی پایان نامه (رفع غلط املایی و اصلاح نگارشی – سطح 1)

علاوه بر لزوم انجام چیدمان پایان نامه ( صفحه آرایی پایان نامه ) ، رعایت علائم نگارشی و غلط های املایی نیز یکی از ملزومات لازم برای ویرایش پایان نامه ارشد و رساله دکتری است.

در خدمات ویرایش پایان نامه رفع ایرادات املائی و علائم نگارشی به صورت فنی توسط کارشناسان ما انجام می‌شود. در ویرایش پایان نامه هیچ تغیری در ساختار جملات و محتوای علمی پایان نامه شما صورت نمی گیرد و ما فقط ایرادات املائی و علائم نگارشی را بر طرف می کنیم.

ویراستاری فنی شامل موارد ذیل است:

  • اصلاح فاصله و نیم فاصله
  • اصلاح علائم نگارشی (نقطه، ویرگول، پرانتز، دونقطه و …)
  • اصلاح اعداد به کار رفته
  • اصلاح ممیز و اعشار

 

ویراستاری تخصص پایان نامه (رفع غلط املایی و اصلاح نگارشی – سطح 2)

ویراستاری تخصصی پایان نامه شامل ویرایش فنی به همراه اصلاحات عمقی روی متن پایان نامه شما است. در این سطح از خدمات، ویرایش پایان نامه توسط یک شخص مسلط به قوانین دستور زبان فارسی انجام می گردد. ویراستاری تخصصی شامل موارد ذیل می گردد:

  • تمامی اصلاحات مندرج در قسمت قبلی (ویرایش فنی پایان نامه)
  • روان نویسی متن پایان نامه و ساده کردن جمله بندی
  •  روان سازی متون ترجمه شده
  • رفع خطاهای دستوری، ساختاری و جمله‌بندی
  • حذف واژگان و کلمات تکراری، عامیانه، ناقص و…
  • کوتاه سازی جملات طولانی و اتصال جملات خیلی کوتاه به یکدیگر برای منسجم کردن ساختار پایان نامه

خدمات ارائه شده چیدمان و ویرایش پایان نامه توسط مرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24

    • چیدمان پایان نامه: چیدمان صفحات پایان نامه مطابق با دستورالعمل دانشگاه
    • ویراستاری سطح ۱ (بازخوانی) : شامل رفع ایرادات نشانه گذاری، نیم فاصله و ایرادات جزئی نگارشی می‌باشد.
    • ویراستاری سطح ۲: شامل ویراستاری سطح1 + رفع کامل ایرادات نگارشی.
توجه

لطفاً برای دریافت برآورد هزینه ویرایش پایان نامه کارشناسی، هزینه ویرایش پایان نامه کارشناسی ارشد و هزینه ویرایش پایان نامه دکتری ، در هنگام ثبت سفارش، نسخه word پایان نامه خود را ارسال نمائید.

ثبت سفارش آسان و سریع

لطفاً برای ثبت آنلاین سفارش، روی دکمه زیر کلیک کنید.

نحوه سفارش خدمات

ثبت سفارش فرآیندی کاملاً آنلاین می‌باشد که حدوداً 2 دقیقه زمان می‌برد.

جالب: فرآیند کار به گونه‌ای طراحی شده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، کلیه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

خدمات مرتبط

1 ستارهدو ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

ویراستاری مقالات ISI

ویرایش تخصصی مقالات انگلیسی جهت ارسال به ژورنال‌های ISI، ویرایش نیتیو، ویراستاری متون علمی، ویراستاری متون تجاری، ارائه تأییدیه ویراستار نیتیو و انگلیسی زبان

ترجمه مقالات

دانشجویانی که در نگارش و تدوین پایان‌نامه خود نیاز به ترجمه مقالات علمی یا ترجمه بخشی از کتاب دارند می‌توانند از خدمات ترجمه این مرکز استفاده نمایند.

یادداشت

این یک اطلاعیه از برخی وقایع است.

×