ترجمه فیلم آموزشی و فایل صوتی

ترجمه فیلم آموزشی و فایل صوتی

ترجمه فیلم آموزشی و فایل صوتی یکی از خدماتی است که توسط مراکز ترجمه آنلاین به مشتریان ارائه می شود. ترجمه فیلم و فایل صوتی در زمه خدماتی است که توسط مرکز خدمات ترجمه فیلم ترنس24 ارائه می گردد. ترجمه فیلم هایی چون ترجمه فیلم آموزشی ، فیلم مستند، فیلم سینمایی و … می شود

مرکز ترجمه و نگارش محتوای ترنس 24 نیز از این خدمات مستثنی نبوده و با بهترین کیفیت در حال ارائه خدمات ترجمه فیلم و فایل صوتی به مشتریانش است.

شما می توانید با ارسال لینک YouTube یا Vimeo فیلم آموزشی، کلیپ ویدئویی یا فایل صوتی خود، ترجمه فیلم آموزشی یا فایل صوتی خود را با بالاترین کیفیت از Trans24 دریافت نمایید.

ترجمه فیلم آموزشی و فایل صوتی ترنس ۲۴

نحوه ارائه خدمات ترجمه فیلم و فایل صوتی چگونه است؟

این سوالی است که اکثر مشتریان در تماس های تلفنی خود از ما می پرسند و باید بگوئیم که نحوه ارائه این خدمت به روش های مختلف در مرکر ترجمه Trans24 امکانپذیر است.

پس از ارسال فیلم از سوی مشتری، و بررسی آن توسط کارشناسان مرکز، واحد پاسخگویی به مشتریان مرکز، فاکتوری برای مشتری صادر می‌کند که پس از انجام مراحل مالی و پرداخت موفق، فیلم و فایل صوتی مشتری، به صورت پروژه‌ای واحد در سیستم ترنس 24 تعریف می‌گردد  و با توجه به سطح انتخابی مشتری برای ترجمه (نقره‌ای یا طلایی) فیلم به مترجم مربوطه واگذار خواهد شد.

مترجم هر مونولوگ را در یک خط به همراه ثبت زمانبندی درج می‌کند و پس از اتمام فرایند ترجمه، فایل نهایی در قالب فایل اکسل به مشتری تحویل داده می‌شود.

در پست بعد با خدماتی آشنا خواهید شد که مرکز ترجمه و نگارش محتوای ترنس 24 می‌تواند در زمینه ترجمه فیلم و فایل صوتی به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

با ما همراه باشید.

جهت دیدن نمونه فیلم های ترجمه شده کلیک کنید

جهت سفارش ترجمه فیلم آموزشی و فایل صوتی بر روی دکمه مقابل کلیک کنید.