بهنویس – راه حلی نو برای نگارش آسان فارسی

بهنویس: بهتر بنویس

بهنویس سایتی است که برای کسانی که سرعت تایپ فارسی پایینی دارند راه اندازی شده است. درسایت بهنویس می توانید متن فارسی را با حروف لاتین به صورت فینگلیش بنویسید تا در پایین صفحه، ویرایشگر آن را به فارسی تبدیل کند. متن نوشته شده را می توان به صورت مستقیم ایمیل کرد، به صورت فایل در کامپیوتر ذخیره نمود و یا آنرا در برنامه و یا سایت دیگری کپی نمود.برای تصحیح کلمات باید روی آنها در متن فارسی کلیک کنید.

بهنویس در زمینه ترجمه نیز اقداماتی کرده است. این مترجم بر اساس Google Translation API ایجاد شده وامکان ترجمهٔ صفحات وب و یا تبدیل متن انتخاب شده از این صفحات با نصب نوار ابزار (toolbar) بهنویس بر روی مرورگر خود (Internet Explorer یا Firefox) امکان پذیر است.

سایت یاد شده اقدام به ایجاد نوار ابزاری رایگان برای مرورگر و برنامه word کرده، که آن را در قسمت دریافت می توانید دانلود کنید.

تایپ سریع و آسان برای خدمات ترجمه

از راه های دیگر استفاده از سایت یاد شده می توان به افزودن آن به یاهو مسنجر، جی میل، فیس بوک و … اشاره کرد که توضیحات کامل تر در سایت موجود می باشد.

 

ویرایش مقاله ISI

یکی از خدمات تخصصی وب سایت ترنس۲۴، خدمات ویرایش متن به زبان های انگلیسی و فارسی است که گستره عظیمی از خدمات شامل ویرایش مقاله فارسی، ویرایش پایان نامه فارسی، ویرایش مقاله ISI، ویرایش مقاله انگلیسی، و رفع سرقت ادبی (Plagiarism) مقاله انگلیسی را در بر می گیرد. برای دریافت خدمات ویرایش مقاله ISI، روی دکمه زیر کلیک کنید:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *